Підготовка до діагностичної робити в 5 класі
"Повторення та узагальнення вивченого у початкових класах.
Текст. Речення. Слово"
- Що таке текст?
- Які основні ознаки тексту?
- Яке значення має заголовок тексту?
- Чи може заголовок розкривати тему й головну думку тексту?
- Як поділити текст на речення?
- Які розділові знаки ставляться в кінці речень?
- Які бувають речення за метою висловлювання?
- Якою інтонацією читають розповідні, питальні, спонукальні речення?
- Що означає слово в реченні?
- Що таке лексичне значення слова? Наведи приклад.
- Що таке іменник?
- Які граматичні ознаки має іменник (рід, число, відмінок)?
- Як змінюється іменник за відмінками?
- Що таке прикметник?
- З яким словом у реченні найчастіше пов’язаний прикметник?
- За якими ознаками змінюється прикметник?
- Що таке числівник? Які бувають числівники?
- Які граматичні ознаки має числівник?
- Що таке займенник? Які особливості його вживання?
- Що таке дієслово? Які граматичні форми воно має?
- Що таке прислівник? Як визначити його в реченні?
- Чим прислівник відрізняється від прикметника?
- Яку роль виконують самостійні частини мови в реченні?
- Яке значення мають службові слова (прийменники, сполучники, частки)?
- Як визначити частину мови слова в реченні?
- Як встановити граматичну форму слова (рід, число, відмінок, час, особу тощо)?
Немає коментарів:
Дописати коментар