ОБОВ'ЯЗКОВО
Створення діалогу за коміксом
- Уважно розгляньте комікс. Визначте, хто головні герої, що відбувається, які емоції вони переживають. Придумайте діалог, що міг би бути між ними.
- Розіграйте складений діалог за ролями, демонструючи артистизм, виразність та вміння передавати емоції.
04.09.25
Домашнє завдання
08.09.25
11.09.25
Домашнє завдання: описати свій улюблений предмет (на вибір) за планом, який ми вивчили на уроці. Обов'язково використати прикметники, порівняння.
Вправа 2 на С. 21 (за підручником О. Авраменка).
15.09.25
Домашнє завдання
Завдання 2 (Б) С. 29 (за підручником О. Авраменка).
18.09.25
Домашнє завдання
Описати 4 реченнями свого домашнього улюбленця або тваринку свого друга, використавши мінімум 7 прикметників. Прикметники підкреслити хвилястою лінією, визначити їх рід, число, відмінок.
22.09.25
Домашнє завдання
З тексту у вправі 436 на сторінці 186 виписати слова, які належать до таких частин мови:
іменник,
прикметник,
займенник,
дієслово.
Іменники | Прикметники | Займенники | Дієслова |
БЬ > . |
|
25.09.25
Домашнє завдання
Підготуватися до діагностичної роботи.
Обов’язкове: написати невеличкий текст (5–6 речень) про свій улюблений день,над кожним словом надписати частину мови.
Творче (за бажанням): скласти комікс, у якому «спілкуються» частини мови (наприклад, дієслово каже прикметнику, чому без нього речення не рухається).
29.09.25
02.10.25
Домашнє завдання
Вивчити правила на С. 41 – 42.
Виконати вправу для д/з (виписати словосполучення з словами, ужитими в переносному значення. Вказати граматичні ознаки іменників).
Вивчити правила на сторінці 43 – 44.
Виконати вправу для домашньої роботи на сторінці 45 (підручник О. Авраменка).
09.10.25
Домашнє завдання
Описати тваринку на малюнку п'ятьма реченнями.
Домашнє завдання
Вивчити правила.
Виконати вправу для д/з на сторінці 48 (підручник Авраменка).
20.10.25
Домашнє завдання
Вивчити правила.
Виконати вправу для домашнього завдання на сторінці 50.



Немає коментарів:
Дописати коментар